Da!

miercuri, noiembrie 18, 2009

Pitch la UNICEF.

Pentru un proiect de fund-raising. Cu ocazia sapaturilor am aflat de pilda ca in anul trecut Biserica Ortodoxa a facut fund-raising de 37 de milioane euro (numai cei declarati) iar toate celelalte ONG-uri existente in Romania, cumulat, aproximativ 17 milioane euro. Deci, o cadelnita la vremea ei face cat zece teledoane. Si 6 oase asortate bat de departe popularitatea lui Miki Radulescu. Pe de alta parte, ganditi-va cate filiale de cartier are BOR-ul; mult peste top 3-ul bancar romanesc. Poate doar farmacii si sali de jocuri mecanice sa fie mai multe.

5 comentarii:

Anonim spunea...

cand te gandesti ca profilul donatorului de bani roman este "peste 40 de ani, studii medii sau nici macar, venituri mici, din mediul rural" avem si un hint.

Anonim spunea...

Corect ar fi fost "O HOUSE" nu "UN HOUSE"

Anonim spunea...

Adevar graita-ti, fii mei

marul spunea...

bun

Anonim spunea...

si mai corect ar fi fost CASA ONU ca de fapt asta este