“The information wants to be free”
Pe acest principiu, citat de altfel si in materialul din link-ul asta, propagam si noi mai departe FEED-ul. Adica studiul anual facut de Razorfish vis a vis de cum se poarta americanii “fluenti” in online. Asa si apropo de chestiile care am vazut ca inca ii framanta pe clienti, asa cum rezulta din “amplificarea de PR” a discutiilor de la Internetics. Vorba multa, moarte sigura, now here's some data.
5 comentarii:
Daca ar si citi cineva asta ...
Thanks, baby!
eu am citit, colegul tau din dreapta.
cea mai tare e demolarea mitului conform caruia trebuie sa initiezi cu ei "un dialog despre valorile marcii". cat li se rupe de asta! ai un deal special pentru ei sau n-ai, asta e intrebarea. singura, dealtfel.
@pekinez de la moldova: mi se pare corect ceea ce au evidentiat. Nu crede tot ce vezi in filme...
Tu ai vazut 'useri' care sa aiba afinitati cu o anumita marca doar de dragul ei sau pentru ca aveau un anumit interes (vezi chiar lupta dintre PCfun si eMag, in care cel din urma a castigat imens cand a oferit procente din vaznare ca si Amazon celor care ii ajuta cu o 'vanzare').
As fi totusi curios de situatia 'userilor' din Romania (sau macar Europa de Est), caci aici consider ca argumentele pragmatice si mai mult vor fi evidentiate.
Trimiteți un comentariu