Am urcat site-ul de declaratii
Care a luat ceva mai mult decat ne-am asteptat. De la blue print pana la click, au trecut aproape 2 luni. In care Andrei si Delia au inghitit doze mici, dar regulate de LIV 52 si Magne B6. Desenele animate tembelus sunt facute de Ciubi. Care a lucrat tot ce n-a fost tv, asa cum sunt outdoor-urile, agenda, postcard-urile si inca o carca de lucruri pe care le-am trecut pe cearsaf-ul de la coada "grupajului foto".
Cearsaful este un soi de "document excel" de la creatie, care reda binisor lipsa de aptitudini pentru operarea cu tabele. Si credem ca descrie si usoara reticenta la deadline-uri hotarate cu doua luni inainte de a stii ce e de facut. Altfel, o suprafata mare de hartie, rupta dintr-un flip chart, pe care poti sa vezi intotdeauna ce s-a taiat, ce a mai venit si cat s-a mai strans la portofoliul echipei de creatie. Poate nu la fel de precis ca un "client status report". Si fara sa aiba un calendar pertinent, asa cum se poate intalni intr-un "critical path schedule" redactat de oricare dintre project managerii nostri. Dar, desi poate fi interpretat ca fiind o infirmitate de organizare, ni se pare in continuare ca e un "big picture" excelent.
4 comentarii:
bravo!
cel mai colorata banca de la noi
(ca idetitate vizuala)
si cea mai british abordare
asa un carnetel pentru 2010 mi-as dori si eu :-)
Si mie mi se pare o abordare foarte frumoasa. Scuzati englezismele dar e foarte "in line" cu ce se face aici si se vede influenta locala. (Stiu ca voi stiti dar simteam nevoia sa zic ca..) Aici ING merge pe ideea de cat de bine te simti atunci cand pui bani deoparte. "Saving is..." si o interpretare vizuala a ideii de fericire, ceva ce i-a adus o gramada de succes. A fost si in AdWeek am senzatia ca studiu de caz intr-un articol mare despre cum bancile si alte companii pot supravietui in perioada asta.
Dar imi plac executiile astea, atat ilustratiile cat si textul. Apreciez ca romanii sunt mult mai familisti din fire - de unde si "tot ce am mai scump" si "pentru voi". Desi nu sunt in tara, din ce am vazut cred ca e singura campanie care stie sa vorbeasca pe un ton pozitiv si face apel la ideea de "capul familiei". Desi n-ar fi fost rau sa faceti si una cu o femeie in loc de un barbat - nu se stie niciodata. Nu stiu care e targetul ING in Romania pentru ca au o acoperire mult mai mare dar ceva imi spune ca si femeile sunt the 'bread winners' cum zicem pe-aici.
Altfel, repet ce-am zis la inceput: felicitari!
ce frumoase lucruri ati facut. bravooo! io
11 IULIE 1976, Sex- Masculin, Constanta (vezi CNP). Se simte cineva?
Cara :)
Trimiteți un comentariu