Da!

joi, noiembrie 26, 2009

Low-key toiletry.

“The trend to less design.” Or no design. Or dated design. Or ugly design. Or DDR design (adica toate dinainte la un loc). Insa cand toate astea sunt asumate post-modern pentru hipsteri, iese ceva cum este gama de voiaj a lui KMF. (Kiss My Face adicatelea, un nume misto pentru o firma de cosmetice, trebuie sa recunoastem; package design-ul lor obisnuit e mai putin misto insa).

Sunt curios cum ar merge asa ceva in Ro. Probabil fie foarte bine (daca importi putine si le vinzi in Control, prin hipsterite falite care “will work for beer” si au o vaga experienta Avon-istica), fie foarte prost, pentru ca totusi nu arata deloc aspirational. Cred ca mai degraba foarte prost.

2 comentarii:

Amalia spunea...

Arata ca si produsele cosmetice care se gasesc in farmacii. Cred ca ar merge :P

Anonim spunea...

Packaging-ul conteaza, asa e, si poate face o mare diferenta la raft, insa de asemenea, tre sa luam in considerare si pos=zitionarea pe care vrea sa si-o asume brandul...

Cu un pack ca ala eu zic ca poae sa mearga foarte bine, poate il nisezi, il specializezi - sunt mai ulte variabile de luat in calcul...

Cat despre pustoaicele din control, sa fim noi sanatosi cate fitze ai ele asa ca nu m-as baza asa tare pe ele...

Noroc,
Gabriel