Seria a patra incepe duminica.
Lansarea va avea loc in Times Square unde primul episod din noua serie Mad Men va fi proiectat live pe ecranele uriase pre-existente in piata; evident, lumea e incurajata sa vina imbracata vintage. Deci, daca cumva sunteti in New York si n-aveti ce sa faceti pe la sapte seara, iata “o idée de petrecere a timpului liber”.
In prealabil, am intrat pe site si am fost la un interviu digital la Sterling Cooper Draper Pryce. Nu mi-am putut depasi conditia – am primit tot un post de copywriter
3 comentarii:
Si Esquire (SUA, normal) a mai scris despre Mad Men si o face si de data asta ( http://www.esquire.com/features/quiz/mad-men-season-4-0810?click=pp ).
De fapt din ce am citit, Esquire considera Mad Men ca fiind un bun loc de inspiratie cand vine vorba de stil.
Parca totusi in primele 2 serii (pe astea le-am vazut) ar fi mers mai multa publicitate si mai putin din "viata personala" a lui Don & Co...
Feelingul tau care e?
feelingul meu e ca au facut bine, pentru ca in caz contrar aveau cateva zeci de mii de copywriteri din lumea larga si atat - nema public larg, nema sponsori, nema viitor.
Primul episod a avut o invatatura - faza cu "It's toasted" si totusi nu a fost sec. Cele care au urmat parca nu au mai avut partea de "luati si o bucata de advertising".
Producatorii (dupa ce au vazut primul episod-pilotul) sa fi dat ok-ul cu conditia sa fie mai putine exemple de specialitate?
Trimiteți un comentariu