Radiourile virale.
Socoteala de acasa nu e chiar identica cu cea de pe YouTube: adica, am vrut sa fie “virale” si pana la urma au fost. Dar nu chiar cand am vrut noi. Si nu neaparat exact asa cum le-am pus noi. Insa un slide-show facut de un 'consumer' (vorba vine) folosind spoturile radio pe care le-am produs acum 2 ani pentru Foltene tocmai a trecut de 800 000 de vizualizari pe You Tube (primim o prima, ceva?) fara nici un fel de seeding, fara nimic. Multumim, inca o data, Consiliului National al Audiovizualului. Cand facem milionul de vizualizari, le oferim o bere (probabil Noroc).
2 comentarii:
Doar ca mister Andu va face la sfarsit - cretini.
Ce idiot.
niste mizerii de spoturi.
nu va mai bateti peste guri, ca viral inseamna sa atinga oamenii la momentul oportun, nu dupa 20 de ani. dupa 20 de ani e dumas, sau reclama-cult, daca vreti cu orice pret sa fiti autori de virale
ps: si asa credeti ca imi vindeti mie foltene? cu glume de santier?
Trimiteți un comentariu