Da!

luni, iulie 05, 2010

Pot-pourri putred.

1. In sfarsit, posesorii de Range Rover-uri au ce au vrut – Victoria Beckham a fost numita Creative Design Executive pe marca atat de populara in Dorobanti si sectorul agricol Ilfov.

2. Coperti locale la un spot Dero adus de afara? Asta da economie la filmari. Probabil s-au gandit e bad business sa o scoata de tot pe Magda Catone din schema dar parca nici sa filmezi un spot local cand ai unul de pe retea nu prea se face. Si atunci trebuie ca a aparut minunatul compromis cu “prietenii” cehi ai doamnei Catone – “ce, cine o sa observe?” Uite, noi. Si noi spalam, si noi cumparam, si noi suntem target. Dati-ne deci inapoi spoturile cu Tanti Maria, or else.

3. Am vazut un billboard la Bilbor. Adica un bilbor la bilbor. Ce onomastica fericita, sper sa fi costat o gramada de bani.

4. Daca il cunoasteti ceva mai bine pe dl. Gheorghe, celebrul creative director, rugati-l frumos sa va povesteasca despre “prezentarea la pufuleti”, adica o fila de aur din istoria publicitatii mondiale. Cum episodul implica un batran, doi greci, un birou de sticla, o farsa si o dizeoza inca in activitate, nu putem s-o povestim aici; n-avem bani de dat la avocati.

3 comentarii:

trendology spunea...

Pai magda nu era la Perlan sau Polux sau cum il cheama acum? Dero era doar cu floricele. Nu e Dero de la Unilever, e ala de la Procter. Si el, tot fost romanesc.

Anonim spunea...

Cand esti gospodina, dero sunt toate :). Daca ai ceva legaturi cu edvartaizingul si crezi ca ai opinii avizate, poate e bine de stiut ca Tanti Maria e campanie Bonux.

nea maria spunea...

mea culpa, am fost asa de bulversat de intamplare, ca nu m-am concentrat la pack-shot. am sa ma benoclez mai bine si am sa modific.