Da!

luni, iulie 12, 2010

Blestemul marketingului la World Cup.

Stiam ca nu degeaba exista proverbele “nu-i pentru cine se pregateste…” sau “socoteala de acasa nu se potriveste…” dar parca niciodata plasa luata de marile branduri n-a fost mai mare ca la mondialul asta. Pepsi i-a blestemat cu atingerea lui pe Henry, Lampard, Messi si Kaka – all shot down in flames.

Nike i-a nenorocit pe Drogba, Cannavaro, Rooney, Ribery si Ronaldo, cu tot cu echipele lor (e drept, obtinand in schimb 19 milioane de hituri pe YouTube)

Si ce ghinion pe norocosul Adidas - care ani de zile i-a tot pus par in photoshop lui Zidane (iar acum ii ascunde chelia sub o gluga de treining) - sa aiba drept unic marcator in finala un spaniol mic si urat, cu chelie “michimaus”.

7 comentarii:

Emil spunea...

Pare intr-adevar ca Adidas a beneficiat cel mai mult de pe urma finalei de ieri. Lucru normal avand in vedere ca este sponsor oficial al Spaniei.
Cu toate astea, atat marcatorul cat si alti 4 sunt sub contract cu Nike ( http://www.youtube.com/watch?v=QmK7gT9FZaM ).
Cum in 2008 - caci pentru Euro 2008 a fost facut spotul -
Nike a miscat bine, probabil ar fi reusit si acum, cu toate ca nu au logo-ul pe tricoul Spaniei.
Deci intrebarea: cum alegi pe cine sa pui in spot - fie el si numai pe Youtube - dintre toti jucatorii pe care-i ai la dispozitie?
By the way, uite un spot in care creatia s-a folosit cu adevarat de rezultatele cercetarii de marketing - ca tot e un subiect hot.

Emil spunea...

Pare intr-adevar ca Adidas a beneficiat cel mai mult de pe urma finalei de ieri. Lucru normal avand in vedere ca este sponsor oficial al Spaniei.
Cu toate astea, atat marcatorul cat si alti 4 sunt sub contract cu Nike ( http://www.youtube.com/watch?v=QmK7gT9FZaM ).
Cum in 2008 - caci pentru Euro 2008 a fost facut spotul -
Nike a miscat bine, probabil ar fi reusit si acum, cu toate ca nu au logo-ul pe tricoul Spaniei.
Deci intrebarea: cum alegi pe cine sa pui in spot - fie el si numai pe Youtube - dintre toti jucatorii pe care-i ai la dispozitie?
By the way, uite un spot in care creatia s-a folosit cu adevarat de rezultatele cercetarii de marketing - ca tot e un subiect hot.

adibas, nuke si puna spunea...

normal ca fotbalistii spaniei sunt sub contract cu mari marci, putini mai sunt cei din echipe Ok care sa nu faca si ei un ban de cosnita semnand cu cineva.

insa faza e ca au fost considerati prea plevusca pentru a aparea de pilda in "viralul cu 19 milioane de vizionari". acolo nu apare decat fabregas si apare doar nervos ca e rooney super-star, aruncand cat colo ziarul cu poza lui roo.

oricum, simpla aparitie a lui cesc in spotul nike l-a contaminat si pe el cu virusul esecului - nu prea a jucat (doar niste finaluri basite de mec) si a avut doua ratari groaznice in finala

Anonim spunea...

o finala muci, un gol de cacat
hai olanda, hai torres

Fernando De Jong spunea...

lui anonim ii doresc o talpa cu crampoane in cosul pieptului de la un olandez din aia de-i plac lui asa mult. si ii mai doresc sa ii sufle in fund lui torres pana da iar gol la nationala. o sa cam sufle ceva vreme, omul pare extrem de iesit din forma.

ce imi plac mie oamenii care se pisa impotriva vantului ca sa-si construiasca personalitatea.

Anonim spunea...

iar lui fernando de jong nu-i putem dedica altceva decit gestul lui pique la adresa lui cortes

Anonim spunea...

@adibas nuke'em

cred ca l-a ales pe fabregas pentru ca e un jucator oscilind intre doua piete (premier league si la primera), suge la doua mame, are acoperire mai mare