La Effie am crescut de la 4.16% la 5,26%.
Adica am avut 4.16% din inscrierile de anul asta (2 din 48) si am luat 5.26% din premiile acordate (doar 19) Asta ca sa ne balacim un pic in cifre si procentaje Effie-stice - evident, in gluma (desi suntem convinsi ca exista si agentii care si-ar fi luat foarte in serios acest “funnel” statistic favorabil) Deci efortul d-rei Caracota, care si-a mancat 2 zile lucratoare din viata ca sa puna cap la cap cazul UniCredit n-a fost in zadar, cum credeau bookmakerii agentiei, care acordau sanse mult mai mari cazului inscris pentru ING.
Altfel, acest Effie vine sa rasplateasca nu doar eficienta campaniei ci si eficienta lui Vlad, care a pus un motoras nou pe un sasiu vechi scutind in acest fel macar vreo 30k din bugetul de productie a lui UniCredit. Care astfel a avut un spot potrivit noului moment cu pretul unui voice over si al unor super-uri puse intr-o zi.
“Doar bronz?” veti zice – da, doar bronz, avem o scuza foarte buna in acest sens: cu numai 2 ore inainte de ultimul deadline a trebuit sa scoatem din caz cele mai bune date “independente” din cauza ca UniCredit si-a dat seama ca are un contract de confidentialitate cu McKinsey. Cum mai erau doar 2 ore, nu am mai avut timp sa verificam daca asta se aplica si datelor vechi de un an; ceea ce ne-a privat la ‘evidence of results’ de ananasul de pe tort.
N-avem poza cu marele presse-papier in forma de “E” pe care l-am primit, asa ca am pus un desen. N-avem, pentru ca “sfintele moaste” sunt in turneu la client, care si-a exprimat dorinta sa le admire intr-un cadru organizat. Da, e acelasi client care a plimbat trofeul Champions League prin tara – unii zic ca observam aici un fetis pentru trofeele aurii.
2 comentarii:
prostie
fraza-propozitia-cuvantul marului mi se pare "comment-ul anului". si e in mult mai putin de 160 de caractere. unde mai pui ca se potriveste cu orice post ar pune oricine, pe orice blog.
Trimiteți un comentariu