Pentru ca e un DVD, o referinta cinematografica.
Si de fapt asa si erau. Unul mai sef si mai cerebral plus un “junior” mai zurliu, cu sarm si “good looks”. Continuare a promovarii ‘saptamanii tenisului’ din Gazeta Sporturilor, pentru ca dupa cartea lui Chirila va iesi si DVD-ul cu finala pierduta de Cupa Davis de la Bucuresti.
PS: Vlad, vazand-o a remarcat ca aceasta macheta contine publicitate subliminala pentru 2 banci: BRD si UniCredit Tiriac.
PPS: Bonus, un ‘special’ proaspat facut de Headvertising pentru participarea Gazetei la Romanian Open. Cu dedicatie speciala pentru un nene cu nume de clovn care opina prim-prejurul Ad’or-ului ca “unele agentii” nu participa la festival ca sa nu vada lumea ca nu mai sunt in stare de nimic. Sa ne pupe in cap pe noi, astia de nu participam.
4 comentarii:
fontul de la primul layout e cumva black slabbath customizat? sau e altceva?
Misto, misto. Atat conceptual cat si grafic. Thumbs up!
Directia de art-directie din cadrul agentiei ne transmite la redactie urmatoarele: la "Butch Cassidy" fontul e o retrasare a fontului BD Mother facut de Lorenz "Lopetz" Gianfreda si publicat de Typedifferent, iar la "Erau Tineri" e folosit Clutchee, desenat de Sinisa Komlenic
ok-cool-thanks
Trimiteți un comentariu