Ce e Feelings? Simplu: e o bautura wellness.
Pliant vazut la mall. O culme a copy-ului tradus de vreun fost roman (sas plecat de mic?) actualmente probabil nevorbitor de romana: “Feelings. Bautura wellness care…actioneaza asupra organismului intr-un mod delicat, precum coaja de piersica…contribuie semnificativ la bunastarea dumneavoastra.” Deci daca ma frec usurel cu coji de piersica, am sa am mai multi bani. E bine de stiut.
“Are o semnificatie fundamentala pentru functionarea sanatoasa. Are un efect antispasmodic (?) …cu efecte puternice incarcate de legenda,.. cunoscute de catre sfanta Hildegard von Bingen” – misto, intotdeauna m-am dat in vant dupa sfintele care chiar nu renunta nici dupa sanctificare la particular nobiliara. In continuare suntem informati despre “…Aloe vera, un crin al desertului, cu un aspect asemanator cu cactusul” si tot asa, si tot asa intr-o limba care intr-adevar, se vrea un crin al copywritingului dar aduce totusi cu un cactus al noii limbi de lemn – e vorba de limba de plastic. Plastic de import.
3 comentarii:
Mai, poate ca s-au gandit ca nimeni nu o sa citeasca, cum se intampla in mai toate cazurile.
Poza sa fie mare si frumoasa ca scrisul ce mai conteaza.
Ar fi fost si mai interesant daca scrisul ar fi apartinut unei reclame pentru cafea, lapte, bomboane.
Cristi
o declar pe sf. Hildegard von Bingen protectoarea copywriterilor prosti. desi, am auzit ca daca iti freci tastatura cu coji de piersica, iti mai trece si scrii parca mai acceptabil.
O sa incerc faza cu frecatul tastaturii, poate da roade. Daca merge, o sa va trimit ideile. Cata.
Trimiteți un comentariu