Cine face FIT la SUNY
La Heimat ajunge. Trecand in prealabil prin Amalgamated, Strawberry Frog, Mother si BBH, toate din New York. E vorba de dra. Tutungiu, descinsa pentru scurta vreme la Bucuresti si descusuta vis a vis de obiceiurile & flow-urile din departamentele de creatie ale sus-numitelor agentii din cv-ul dansei.
Idee: s-o plimbam ca pe urs prin toate agentiile locale, ca sa raspunda pe indelete la intrebarile creativimii care crede ca la noi totul se petrece complet gresit si ca exista undeva multe-multe agentii bune-bune unde ei au sa aiba parte - in sfarsit – de huzur si de intelegere. (Spoiler: ce au toate aceste agentii in comun? Conceptul de “9 dimineata” de pilda) Eye-opening, deprimant & tonic, simultan.
4 comentarii:
conceptul de 9 dimineata?
Zi-ne mai multe! Da share, pls!
adica se incepe frustrarea de la 9 dimineata, nu de la placutul 10 dambovitean.
da' un workshop pt brand manageri de ce nu face nimeni?
Agentiile astea cu "conceptul de 9 dimineata" cred ca au si "concept de 6 seara" sau "platit ore suplimentare in weekend".
Trimiteți un comentariu