-Haideti sa folosim acelasi layout.
- Adica layout-ul de flyer? Cel cu "folositi acest cupon"?
- Da!
- Dar nu se potriveste. Asta e un roll-up de un metru jumate.
- Stiu da' nu mai avem timp pentru alte propuneri. Pana le faceti, pana le aprobam, pana le producem...trece saptamana.
- Deci schimbam doar textul?
- Nu. Il lasam asa cum e.
- Sigur? Chiar daca vorbeste despre cupon si spune "acest cupon trebuie prezentat in original"?
- Da. Stiu ca e putin ciudat dar l-am aprobat cu domnul director si n-as vrea sa avem probleme.
- Bine. Cum vreti voi.
Cam asa ne imaginam ca a decurs ultima convorbire telefonica inaite sa fie dat in productie acest material de promovare a unui restaurant(ul) din Liberty Center.
4 comentarii:
Haha, tare, insa eu pot sa-mi iamginez o explicatie: E o reclama la un cupon. La fel cum Coca Cola a pus o sticla imensa in Romana, chiar daca nimeni nu poa' sa bea din ea, asa au pus si ei un talon imens in City Mall, chiar daca nimeni nu poa' sa-l foloseasca.
Pai...e Liberty Center, deci totul e posibil....
Eee, asta e mai mult un ras de Harap Alb din pacate.
Poate ar fi interesant un "top absurditati comandate de client" - ca o slaba consolare pentru noi cei multi.
Daca stam sa privim de afara e mult prea funny "cuponul roll-up", dar daca stam sa ne gandim ca niste "oameni de marketing" au aprobat asa ceva e cam trist.
Trimiteți un comentariu