Dramatizarea pozitionarii
(altfel spus, iar ne-a iesit)
Aseara, la Effies, n-a fost prea rau. Avand in vedere ca tot ce am vrut a fost sa luam un effie, de oricare culoare, pe oricare entry (doar ca sa nu ne intrerupem seria) m-as aventura sa zic ca ne-am indeplinit obiectivul. Poate acum lumea chiar o sa isi dea seama ca What Works Best nu e doar un slogan de pus langa sau sub logo.
5 comentarii:
Felicitari pentru premii!
E prima oara cand il vad pe Serban Alexandrescu la costum :)
"Next Blog" duce in tari straine. Nu conteaza la ce categorie a venit Effie-ul? Asta-i ca ceva de pus pe perete, in rind, nu se vede decit daca lipseste ? Politicos intreb. What works best: anything. Asa buni, hm?
Nu inteleg ce vrei sa spui? Crezi ca am luat Effie-urile la categorii usoare la care putea oricine sa ia? Sau la ce te referi?
Explica, te rog.
:)) E o chestie prestigioasa? un Oscar, un Oscar, indiferent pentru ce sau un soi de premiile scolii populare de arta din urziceni? (si iar nu conteaza pentru ce a venit; doar ca nu putea sa lipseasca - ar fi fost jenant - oricine ia un PSPAU)
Inteleg ce zici.
Nu e cinstit ca sub numele lui Ben Affleck scrie "castigator al premiului Oscar" in genericele filmelor in care joaca desi el a castigat premiul pentru scenariu nu pentru actorie.
Dar nu e acelasi lucru.
Orice Effie, la orice categorie, e un premiu pentru eficienta. Si asta promite "What Works Best"-ul. Nu promitem eficienta pe anumite categorii.
Cand esti actor si castigi un Oscar pentru actorie mai conteaza daca l-ai castigat cu o comedie sau cu o drama?
Oricum, in primul rand ne propunem sa fim eficienti, nu sa castigam premii pentru asta.
Trimiteți un comentariu