Da!

joi, mai 20, 2010

Ieri.

Ieri, primul AdDrinks.



Tot ieri, am auzit ca o agentie de la noi a cerut 5000 euro pentru o campanie integrata cu TV, OOH, print, POSM, etc si cu difuzare in 3 teritorii; sa-i spunem deci, o campanie internationala.

Tot ieri am inteles ca au cazut cu 40% vanzarile de detergenti de covoare, pentru ca lumea a inceput sa spele iar doar cu otzet.

Si tot ieri am aflat ca o celebra agentie, pana mai ieri regina creativitatii romanesti, ajunsese in doar 2 art-directori; pentru ca la un moment dat sa plece unul din ei. “Repent, the end is nigh!”.

9 comentarii:

wysiwyn spunea...

5000 de euro!!! vai, ce prostitutie !!!

claudiu dobrita spunea...

Si tot ieri am aflat ca industria de publicitate din Romania se compune, dupa criteriul sociabilitatii bahice, ca sa-i zicem intr-un fel, din 3 agentii, hai 4, intre care doua compuneau, numeric, trei sferturi din oamenii prezenti. Trist. Inteleg ca la pitchuri suntem cate 10 pravalii din obligatie si disperare, n-ar fi rau ca macar la chermeze pe ramura sa fim o comunitate. Repent, indeed. Poate data viitoare.
Cat despre regina violata patern a publicitatii romanesti, eu nu mai stiu niciun art-director acolea.

valetul de pica spunea...

parca la "regina" au mai venit niste oameni din mccann - sau cel putin voiau sa ia de acolo, cand s-au prins ca-i prispa goala.

serban alexandrescu spunea...

@dobrita

care erau cele 2 agentii care dadeau 75% din prezenti?
eu nu prea cunosteam pe nimeni in afara grupusculului nostru (si in afara de 3 oameni din odyssey) - de aia intreb.

chel din obligatie spunea...

Octav Gheorghe cu par? Wow

haseristul compostor spunea...

eu nu pricep o chestie. este criza. din agentii au fost dati afara oameni. de la regina au plecat singuri. unde au plecat? in agentiile de unde fusesera altii dati afara. si cum dracu a ramas regina in curul gol cand cica unii creativi sunt someri?

cofetaria salveaza romania spunea...

pai...hai sa folosim un eufemism si sa spunem ca somerii nu sunt prea buni... cam de aia au si ajuns someri, de altfel.

si mai putem remarca ca (acum, ca totul e pe fata si fara anestezie) agentiile nu mai au biznis cat sa plateasca cat vor oamenii buni ca sa-si mute shezutul.

din nefericire, nu prea mai fac bani nici cat sa plateasca cat vor si cei prosti. dar cred ca in 6 luni asta se va regla de la sine. cei slabi vor scadea pretentiile la cat fac ei de fapt, pentru ca o sa li se termine banii de pe card.

si mai inseamna ceva: ca regina nu mai are bani nici de fornetti, ca de aia ramasese in 2 oameni. si mai rezulta si corolarul: in romania nu prea se apreciaza creatia, deci nu prea se plateste. ganditi-va deci la o franciza de fornetti ca baza de plecare pentru crescut copiii.

claudiu dobrita spunea...

@Serban
Pai sa vedem: eram vreo 10 de la Grey, pe numarate, pe luate, pe palme date. Vreo 10 de la Ogilvy, asijderea. Restul l-ai identificat corect.
Io n-am zis ca e bine, am zis doar ca asa e.
Si da, nu ne mai cunoastem, ca nu prea mai avem cum. The times are a changing, vorba lu' nenea.

haseristul compostor spunea...

merci de lamuriri. vazusem ca au un anunt pe iqads si ma manca in talpa. sa inteleg ca si forneti va fi un lux? ne intoarcem la sandeviciul cu parizer? 90% apa, 10% zgarci?