Da!

marți, mai 18, 2010

“An dupa an, dupa, an dupa an, dupa an, dupa an…”

Asa canta “Rosu si Negru” (cred) in anii '80. Si asta imi vine sa fredonez vazand ca, dupa ce “Sobolanul si Ariciul” ne-a fost folosit vreo 3 ani consecutivi pe radio (incepand din 2001 cred), iata la al treilea sezon si billboard-urile Skincode cu manechine. Si iata - la doar al doilea sezon – revenind si campania Skincode de metrou, cea “grafitata”.



De aici mai multe intrebari: Cand se uzeaza definitiv & iremediabil o campanie? Exista “oldies but goldies” in publicitate? Voi aveti clauze in contract vis a vis de folosirea perpetua a unei executii? Trebuie ea platita sau nu?

2 comentarii:

Anonim spunea...

aidi bre, chiar asa confuzie??? E vorba de Sfinx (cu Chifiriuc) si pe cale de consecinta, nu de Rosu si Negru (aflata ceva mai la vale pe panta comercialului)

sfinxter spunea...

nu mai tin minte asa de bine, eram mic si o auzeam dimineata in radioul din bucatarie, traumatizat de trezirea cotidiana de la 7 dimineata.

si imi inchipuiam cum "an dupa an dupa an dupa an..." o sa fie acelasi lucru si o sa trebuiasca sa ma trezesc la aceleasi ore inumane pana termin liceul.

de fapt, de aia si lucrez in publicitate, ca doar de pitch imi mai pun ceasul la ore "scolare".

PS: mersi de corectura si lamurit confuzie. ai castigat o bere daca vii sa ti-o iei sau s-o bei cu noi.