Branza buna in burduf de ciocolata.
Cand ne dadeam cu avionul prin iarna grea o faceam in cadrul lungii licitatii organizate pentru contul Milli. In ciuda legendarei brosuri de prezentare facute de Gologan, am pierdut pitch-ul; din motive pe care le vom expune in volumul ‘Headvertising – primii 20 de ani”.
Dar ceva-ceva le-o fi placut la noi, pentru ca ne-am trezit ulterior in brate cu contul Dots, fara pitch. Dupa o prezentare “de intentii” – din care au rezultat “card-urile de target”, se pare ca ne-am facut intelesi.
5 comentarii:
foarte frumoase cardurile astea. bravo. Ramona
Eu cred ca ati pierdut initial pentru ca nu ati pus diacritice.
nu le-am pus pentru ca ne grabeam, era pitch, trebuia sa ajungem tocmai la baneasa, la aeroport. sanchi.
altfel, foarte frumoase cuvintele Ramonei, care vegheaza asupra noastra chiar si de acolo de sus, din Cluj. poate traiectoriile noastre se vor mai intersecta, ca in cantecul lui dan spataru.
sunt in Bucuresti, dragilor; stiu ca n-am mai trecut pe la voi de ceva vreme, dar inca sunt aici; promit o vizita cat de repede
Pai bine ma Golo, daca nu se ia nimeni de tine le lasi asa, ca merge, fara sh, fara tz, fara i din a? Is faine intr-adervar da pentru un detepist traumatizat de Ădelă is ca Dots fara puncte...
Carlige mai aveti?
Trimiteți un comentariu