Da!

luni, aprilie 12, 2010

Nielsen dixit.

O prezentare a rezultatelor unei campanii pentru un client de-al nostru, facuta in urma unui research Nielsen. Cel mai interesant lucru? Acesti domni au un “proprietary tool” cu care evalueaza taria/puterea/sanatatea brandurilor pe care le masoara, si masoara destule, in toata lumea. Transland evaluarea in note (de la 0 la 5) dansii sustin ca un brand misto ar trebui sa fie peste nota 3.

Si acum partea misto: in Europa Centrala si de Est, brandurile au media 1,9. Iar, in general, bradurile financiare – worldwide – au media 1,4. Rezulta, logic, ca marea majoritate a marcilor ‘estice’sunt mediocre, iar marea majoritate a companiilor financiare au branduri vai mama lor.

Si cum majoritatea lor tind doar sa isi “emuleze” competitia, vom avea more of the same. “Mai exaltatilor, dar de ce sa fim tocmai noi altfel?” “Pentru ca va chinuiti cam de 10 ani asa si sunteti cam de nota 1,4” ar putea fi un posibil raspuns.

Niciun comentariu: