Yahoo, yahoo, copii si frati.
Creatia in deplasare - la Media Investment - incercand sa vada ce-au sa vada clientii, insa inainte sa vada clientii, vis a vis de noile oferte ale lui Yahoo (dar nu numai)
Din program: campaniile “de re-targetare”, the Flickr issue, de ce n-o sa-I poti spune niciodata cu precizie clientului cat o sa coste campania lui pe Yahoo, precum si adevarul gol-golut vis a vis de intrebarea “de ce cand cumperi la CPM ai voie sa ai bannere mai grele decat cand cumperi la CPC?”
Morala? Din punctul nostru de vedere, e “hold your horses” cam pana prin august 2010, cand o sa avem Yahoo.ro, nu .com si n-o sa mai trebuiasca sa ascultam de legislatia americana sau de IAB. Si cand se pare ca o sa putem targeta si “pe localitate”.
3 comentarii:
Nu se poate "pe localitate" acum? Oh!
spre surpriza noastra, nu. "nu renta" se pare, sau cel putin au fost de parere niste costume de peste ocean - desi Romania e a doua tara ca numar de utilizatori dupa US of A pe domeniul '.com'; dar asta doar pentru ca alte piete barosane au deja domeniul lor, deci chinezii, indienii si altii asemenea nu intra pe yahoo.com
Da, probabil, de aceea este
Trimiteți un comentariu