Da!

marți, martie 09, 2010

Ce naiba inseamna “badvertising”?

Altfel spus, “partypooping la AdVice”.

Slide dintr-o prezentare pentru conferintele AdVice de anul acesta. E vorba de domnisoara Carrera, Asia pe numele ei mic, ca exemplificare a faptului ca desi joaca foarte prost, de fapt e o actrita foarte buna, pentru ca in filmele porno brieful e foarte diferit de brieful lui “Eu cand vreau sa fluier, fluier.”



Extrapoland, am incercat sa explic ca nu poti sti daca o reclama e buna sau proasta pana cand nu stii ce a vrut de fapt si ce a obtinut pana la urma. Adica pana cand nu stii brieful si rezultatele post-campanie. Cum rar le afli, poate ca e o idée buna si un prim pas spre profesionism sa ne scoatem – studenti fiind - stupida sintagma “badvertising” din vocabular, pentru ca rareori chibitii fara date stiu ce e cu adevarat “bad” in “advertising”.





Bonus: “Bumbescu vs. Dobrin” – unul a jucat frumos, dar celalalt, rudimentara bruta, e castigator al Cupei Campionilor. Care e deci fotbalistul mai prost? (raspunsul corect este “Nu stiu”)

Serban

Niciun comentariu: