Da!

joi, mai 28, 2009

Vizitati de un… aristocrat al glumei

Dupa ce l-am batut ceva vreme la cap sa dea pe la noi, Sergiu Floroaia, stand-up comedian de meserie & parte din Grupul Aristocratii, a venit in “acvariu” pentru o ora in care ne-a zis cate ceva despre tehnica lui de scris glume, plus ceva despre performance-ul de stand up. Nu foarte multe, pentru ca nu si-a pregatit o un ppt pe retroproiector, asa ca a trebuit sa-l mai intrebam noi cate ceva. De exemplu, l-am intrebat cati sunt cu totii in business-ul asta. Sunt maximum 20. Si daca au toti umor: nu. Umor au 6. Si l-am mai intrebat daca se poate trai din asa ceva. El zice ca da. Dupa care a fost o lunga polemica pe tema ce inseamna vedeta si, mai ales, daca vedeta se poate numi cineva care are multe click-uri pe youtube. O repriza de “idei in dialog” declansata de Craciun si incheiata intr-un final de ceilalti participanti la masa, care nu tineau neaparat sa afle o definitie exacta.




Overall, misto. Si, desi nu l-am intrebat, am bifat ca “adevarat” mitul conform caruia oamenii care fac glume, nu sunt cei mai caterincosi indivizi cand n-au un microfon in fata si niste public la mese.
Pe langa prestatiile cu Aristocratii, Sergiu invarte si un site pertinent, punchline.ro si, desi nu crede ca e vedeta, are ceva click-uri pe o prestatie de-a lui de la DEKO in care pretinde ca sughitul e ca un fel de bip.

Niciun comentariu: