Da!

marți, octombrie 20, 2009

Te prinde si daca te lasi.

In viitorul roz post-criza planuiam un training pentru creatie cu Ralf Langwost, autorul relativ celebrei ‘How to catch the big idea’, o carte clar mai buna decat titlul ei. Omul oferea o serie de 4 module de training plecand de la teoria expusa in graba in prima parte a celei de-a doua carti - in care vana nu idei mari, ci balena alba numita “effective creative”. Gand la gand cu bucurie, deci.



Insa omul tocmai a murit, la nici 48 de ani. Atac de cord. Vorbind cu el, chiar la inceputul acestui an, mi-a marturisit ca iubeste enorm publicitatea, insa a iesit din ea - ca sa “traineze” - tocmai pentru ca simtea ca nu mai putea duce stressul dintr-o agentie. Ei bine, se pare ca e ca la Cernobil - depinde de cat de mult ai stat in zona reactorului.

Serban

2 comentarii:

elenaradu spunea...

in 2006 cand ne spargeam capetele in agentie cu briefuri mai mult sau mai putin complicate, am avut norocul de a participa la seria de training-uri "How to catch the big idea". pe langa tonele de lucruri invatate din materialele lui, am avut ce fura de la el ca om... foarte lucid, foarte "anchored in reality", si claritatea cu care isi expunea ideile... sunt trista...

dobrita spunea...

Acum 2 ani l-am intalnit la Golden Drum cand am stat putin de vorba dupa o prezentare. Am si acum cartea lui de vizita si l-am recomandat si unor oameni de pe la noi care nu auzisera de Idea Management si prelegerile lui. Anul asta la Cannes ne-am vazut la o receptie data de Berlin School of Creative Leadership si mi-am promis ca o sa dau de el odata intors in tara. Evident, prea tarziu. Pacat.