OOH-ul anului.
Se pare ca Vadim Tudor si-a lansat campania electorala cu acest proiect special OOH prin care ne prezinta solutia lui la problema inmultirii necontrolate a celei mai muzicale dintre minoritati.
Chiar daca ni se pare o solutie cam dura, nu putem sa nu recunoastem meritele agentiei si mai ales ale casei de productie care a produs niste tiganusi demni de expozitiile lui Ron Mueck.
Le uram succes la Ad'or dar speram din tot sufletul sa nu devina caz de Effie.
7 comentarii:
Vorbiti serios ?!
Bineinteles ca e pe bune. Doar ca au gresit baietii de la Head si asta e OOH-ul lui Becali. Vadim are la fel, da' cu unguri.Rog publicare erata.
nu mai stiu cine se plangea pe un forum de discutii legate de advertising ca se simte o lipsa de sinceritate in toata industria. acum ce-o sa mai zica?
Sper sa nu ajunga nicaieri. Este stupid si xenofobo-nazist si ma doare sa vad ca unii pot sa conceapa asa ceva, desi nici eu nu suport tiganii prea mult. Nu ar trebui sa existe niste reguli de moralitate, totusi?
'desi nici eu nu suport tiganii prea mult' =))))))
'desi nici eu nu suport tiganii prea mult' =))))))
astia-s copii de tigani? ala blondu' e cam prea blond
Trimiteți un comentariu