Micul stagiar planetar.
Povestea intern-ului de 15 ani de la Morgan Stanley cate a zguduit media & blogosfera (de twittosfera, nu mai vorbim) cu raportul lui despre “obiceiurile media” ale tineretului din ziua de azi are si ceva misto si ceva descurajant.
Misto e ca tot un copil (ok, semi-copil) a indicat posibilitatea ca imparatul sa fie in curul gol si a determinat o uriasa si brusca priza de constiiinta la multe multinationale. Descurajant e ca daca tu, ca agentie profesionista, veneai si spuneai exact aceleasi lucruri intr-o prezentare “oficiala”, se stergeau cu tine la acelasi fund gol.
Acest “bias” in favoarea credibilitatii unor harry-potterei din astia presupus “inocenti” ne face sa ne aducem aminte ca de foarte multe ori in Romania prezentarile agentiilor sunt duse acasa de catre directoarele de marketing spre a fi mursecate de sotzul din vanzari sau de copilul dintr-a 8-a, zis si “lumina ochilor”.
3 comentarii:
am citit acum cateva zile raportul tanarului, mai mic decat mine cu doar 7 ani, si nu m-a spart.
chiar deloc, as putea spune.
so, right again
doua lucruri: teenagers, cum le spun ei, sunt pana la 16 ani? ca daca ajungi deja la 18 sunt sigur ca respectivele comportamente se modifica.
si sa nu uitam ca e pentru londra facut respectiva analiza. ia sa o facem la noi la tineretul din beclean sau, nici macar la noi, sa o facem in scotia, la aberdeen sau dundee.
ce ne mai place sa generalizam.
Tocmai am terminat de citit o mare parte din raportul acelui tanar si am ramas destul de uimit...nu de continut, ci de faptul ca nu scrie nimic nou acolo...trebuia sa vina un pusti de 15 ani sa spuna aceste lucruri ca sa le ia lumea in serios?!?!?!
Trimiteți un comentariu