Remember Nelu Vlad? Dar "Mona"?
Vin la agentie si, dup-un colt de cotitura, pac, posterul. Azur reunion! Cu ocazia a "30 de ani de activitate". Atunci, ma enervau in aceeasi masura in care ma distrau, insa astazi i-as pupa in fund prin comparatie cu vlastarele maneliste ale fuziunii popularo-tiganesti ai carei precursori au fost Azur. Asteptam cu vie emotie si un come-back Fratii Peste. Si nu in ultimul rand, remarcati flerul lui OTV - sponsorul concertului. Cum mai canta Danutz la coardele sensibile ale romanului!
2 comentarii:
bucuresti, bucuresti, toti smenarii tu ii cresti.
dedicatie pt toti provinciarii din hed
Da, o buna lectie despre cum si de ce sa ne tinem in frau pretentiile.
It’s called lowering expectations.
Si aceleasi low expectations trebuie sa ni le asumam si in legatura cu tot ce inseamna concurenta din iubita tarishuara:
”13 consortii au depus oferte pentru realizarea viitorului brand turistic al Romaniei, in cadrul procedurii de achizitie publica organizata de Ministerul Turismului, deschiderea ofertelor urmand sa aiba loc marti 5 mai, potrivit unui comunicat al institutiei.” (Ziare.com)
Dupa care:
“Adrian DURA, Managing Director al ADDV Euro RSCG, declara: “Paradoxal, clientul nostru direct pentru aceasta campanie nu a fost Ministerul Turismului, ci BRD-Groupe Société Générale. In urma protocolului de promovare a Romaniei incheiat intre BRD-Groupe Société Générale si Ministerul Turismului s-a decis ca BRD-Groupe Société Générale sa achite costurile de productie, iar ADDV Euro RSCG sa execute campania, in calitate de agentie oficiala a BRD-Groupe Société Générale.”” (IQads)
Land Of Choice my arse!
Trimiteți un comentariu