Da!

joi, iunie 11, 2009

Cafeaua trezeste, lipiciul lipeste, juriul jurizeste.

Tocmai am jurizat pentru New York Festivals. Toate exact cum le stiti si banuiti, poate chiar mai rau. Cred ca era un fel de 10% munca care parea “pe bune”. Desi, s-ar putea sa exagerez, poate ca nu era decat 5%. Zeci de campanii pentru pixuri si fine-linere, zeci de campanii pentru lipiciuri, zeci de campanii pentru prezervative, zeci de campanii pentru cafele care dramatizeaza faptul ca “o cafea te trezeste”. Hai, nu ma-nebuni? Te trezeste? Nici nu banuiam. A, evident, lipiciul de asemenea, lipeste.

Pe alimentare, marea majoritate a campaniilor sunt pentru ketchup-uri. Nimeni nu face award-winning work pe borcane cu bame pentru ca nu sunt siguri care ar fi “consecinta extrema” potrivita pentru bame. Fiind facute in ultimele luni, nu prea mai apare Bush ca “villain de serviciu”. Noul Bush este Ahmadinejad, care apare in vreo 12 campanii, ba batut cu frisca, ba speriat de un mouse; in general, violand drepturile omului. El si cu Kim Jong Il. Mai ales ca intre timp si categoria ‘cauze drepte’ s-a desfacut in vreo 5-6 categorii, ca sa se dea premii mai multe. E o categorie separata acum si pentru “lupta pentru pace”. Si nu e gluma.



Singurul meu amuzament e ca a aparut pe pagina un buton care se cheama “scam guard” pe care esti instruit sa il folosesti “daca te indoiesti de autenticitatea acestei lucrari”. Cum m-am cam indoit, l-am cam folosit.

serban

2 comentarii:

dobrita spunea...

M-am indoit si eu, la randul meu, de multe de-acolo, am apasat si io butonul, dar nu de asta e vorba. De faptul ca lipiciul lipeste si cafeaua trezeste ar trebui sa ne ingrijoram, si asta in contextul in care, dupa cum zici, cele mai multe lucrari erau fantome. Pe scurt, si alea proaste. Aici e buba.

Anonim spunea...

si secretara secreteaza, nu? :))))