Miorita, catre ciobanasul care pastoreste Ad’Or-ul.
Tot vorbesc cu lume din media, peste tot aceeasi chestie – agentiile le cer brusc, cu infrigurare, free-uri pentru “festivaliere”. Ei se amuza, eu la fel, dar parca o idée mai putin. Deci nimeni n-a inteles nimic, nimeni nu crede ca o sa pateasca nimic, nimeni nu s-a schimbat deloc. Unde mai pui ca, anul fiind cum e pentru presa noastra, publicatiile cred ca sunt in stare sa-ti dea si doua free-uri pentru una singura platita, ca oricum nu se inghesuie nimeni cu publicitate in ele si ar face orice sa le bagi in seama. So, you’ve been warned.
Serban
Un comentariu:
Free-urile alea sunt pentru GoldenDrum, nu pentru Ad'Or. Alea de Ad'Or s-au fumat, deadline-ul pentru publicarea lucrarilor fiind pe undeva prin mai. Asta nu inseamna ca e o idee buna sa prticipi la Ad'Or. Dar nici ca nu e.
Trimiteți un comentariu