Da!

luni, aprilie 13, 2009

Pitch-ul anului.

Print pentru promovarea loteriei nationale. Vedeti, dintotdeauna am fost de parere ca headline-ul bate art-direction-ul. Frumusetea si simplitatea line-ului “Castig estimativ 8 milioane euro” m-a lasat fara grai si mi-a scos 75 de lei din buzunar, riscand sa apar in CanCan-ul de azi sub titlul “Actionar la Headvertising joaca la 6 din 49!”

Pe de alta parte, mi se pare ca sansele de castig sunt sensibil egale cu cele din unele pitch-uri dambovitene - insa castigul potential e mult mai mare. S-a mai facut recent vreun pitch pentru un cont de 8 milioane de euro? Aiurea, ne razboim cate 7 agentii pentru alune si capace de bere. Va astept deci la pitch-ul de saptamana viitoare, pentru ca “s-a reportat”, nu-i asa?

Un comentariu:

Anonim spunea...

lol, am ris tare