Da!

luni, decembrie 07, 2009

La moartea lui Supercar.

Am auzit recent ca revista Supercar “will be discontinued”. Asa ca ma arunc si eu sa comentez ca asta e o dovada in plus ca o sub-cultura (in sensul “inalt” al cuvantului) nu poate totusi trai fara un contact permanent si nemijlocit cu realitatea materiala a “obiectului” acelei sub-culturi.

In acest caz, nu prea poti sa “live vicariously” strict prin intermediul revistelor de super-masini, fara sa ai totusi destule super-masini pe strada, in parcari, in garajele prietenilor, etc. Visul e prea departe si imaterial. Trebuie sa ai la ce sa balesti si live, 3D, la colt de strada. Nu, un Q7 nu se califica drept o super-masina. Sau poate doar in Europa de Est.

(featured, niste poze facute in Palm Springs, intr-un interval de mai putin de o jumatate de ora – genul de loc in care SuperCar nu ar putea da faliment nici daca ar vrea)







3 comentarii:

Anonim spunea...

„La moartea lui Supercar, nu la inmormantare” - chiar daca Supercar a fost „discontinued” nu inseamna ca „...vom inceta sa iubim masinile. Masinile bune”.
Intr-adevar un produs prea nisat nu prea avea cum sa reziste in timpurile astea tulburi, dar cine stie, poate mai tarziu, dupa criza vom incerca din nou. Un fel de „Supercar reloaded”. Nu stiu, nu cred, dar sper.
Pana una alta, noi, echipa Supercar, am inceput un nou proiect, numit WhatCar? (primul numar al revistei a iesit deja pe piata). Un proiect cu un target mai larg, un fel de „ghid al cumparatorului” putin nedumerit. Si, cu toate cele de mai sus, nu am incetat sa visam, sa „balim” la supercaruri. Ba din potriva, am incercat si chiar am reusit pe alocuri sa le integram in noul format.

AutoNation spunea...

Totul se transforma, nimic nus e pierde e o lege a fizicii si a naturii nu?

Mult noroc celor de la WhatCar?, dar proiectul SuperCar poate sa existe si in Romania, asa cum este disponibil si in Polonia si Ungaria, doar trebuie putin adaptata timpului actual si conditiilor cotidiene.

Anonim spunea...

Cred ca doar un management nu prea fericit a facut sa dispara CEA MAI BUNA REVISTA AUTO DIN ROMANIA (de fapt rea singura). Am cumparat revista asta negresit din 2002 pana anul trecut. Ideea e ca era clar ca nu va rezista si asta nu datorita crizei.. as vrea sa stiu ce eforturi de mentinere au facut managerii, pentru ca de 2 ani o cumparam ca pe obiectele de arta, decat din anumite locuri, nu de oriunde cum ar fi fost normal.