Da!

luni, decembrie 21, 2009

“Cum ti-o fi norocul.”

Avand in vedere perioada de relativa restriste prin care trece industria noastra, cumpatarea a fost cuvantul de ordine in timpul “lunii cadourilor”. Dilema a survenit in urma unei simple operatii aritmetice (mai précis, in urma unei impartiri) Am impartit bugetul disponibil pentru cadouri de Craciun la numarul de oameni care ar fi meritat cadouri.

Rezultatul a fost cel pe care il banuiti, avand in vedere ca deimpartitul era cam mic iar impartitorul cam mare. Si cum nimic nu e mai penibil ca un cadou de 1 euro si 50 de euro-centi, am recurs la… (SFX: tobe)…Tombola Digitala Headvertising (TM, cum le-ar fi placut sa scrie celor de la Bortun Rusu BrandGrowers TM)



Adica: cadouri putine dar consistente si toata lumea are sansa sa umfle ceva misto. Primesti un cod, cu el intri pe site-ul TDH, iti alegi de la cine din Headvertising vrei sa primesti cadoul, si te inscrii. Cadourile disponibile sunt misto dar inca misterioase. Dupa ce te-ai inscris ferm, vezi cati sunteti pe cadoul de la omul respectiv. Iar dupa tragerea la sorti, vezi daca ai castigat si abia atunci vezi si ce ai castigat.

Se puteau toate astea face si ne-digital? Extraordinar de greu, probabil nu. Vedem deci inca o data cum digitalul poate salva fundul advertisingului sau cum macar poate aduce nu doar “ludic & flexibilitate” ci si mari economii cand iti arde buza. Asta vis a vis de oamenii care continua sa nu vada unde e ROI-ul pe net.

Niciun comentariu: