Head pus la zid.
Cu ocazia intalnirii Worldwide Partners, pentru oamenii care habar n-aveau totusi unde vin si ce e de capul nostru am facut o mica “expozitia introductiva” din care rezulta ca totusi nu suntem daltonisti si ca putem tine mouse-ul in mana fara sa ne tremure. Singurul criteriu de selectie a fost sa fie munca cat mai diversa ca tehnica & “feel”. Astfel, am dezgropat si niste chestii care din nou am constatat ca n-au vazut niciodata lumina blogului.
Acesta e un proiect de comunicare interna din 2000, facut pentru a dramatiza cum trebuie utilizat un formular - in care MobiFon isi pusese mari sperante in ceea ce priveste descatusarea feedback-ului & colectarea ideilor angajatilor sai. Fiecare rubrica din formular a avut un poster dedicat. Acestea sunt executiile pentru rubricile “expected benefits” si “description of current situation”.
2 comentarii:
voi nu ati facut prea multa carte la viata voastra, asa-i?
ca prea dispretuiti tot ce tine de research si statistici. mai urechisti voi de fel, credeti ca tot ce intuiti voi se aplica si maselor de consumatori.
hai, sictir.
Oare e nevoie de research sa determinam domeniul in care lucreaza anonimul de mai sus? Cred ca nu. Dar cred ca el (desi e foarte probabil o "ea") ar avea nevoie de un research care sa ii spuna ca, de obicei, o parere exprimata pe un blog e mult mai eficienta cand e plasata sub post-ul la care face referire. Altfel sunt foarte slabe sansele sa fie citit si/sau inteles. Pentru eficienta viitoarelor interventii, ii sugerez sa organizeze un focus group in care sa se discute aceasta problema.
Trimiteți un comentariu