Da!

joi, octombrie 01, 2009

Head pus la zid.



Cu ocazia intalnirii Worldwide Partners, pentru oamenii care habar n-aveau totusi unde vin si ce e de capul nostru am facut o mica “expozitia introductiva” din care rezulta ca totusi nu suntem daltonisti si ca putem tine mouse-ul in mana fara sa ne tremure. Singurul criteriu de selectie a fost sa fie munca cat mai diversa ca tehnica & “feel”. Astfel, am dezgropat si niste chestii care din nou am constatat ca n-au vazut niciodata lumina blogului.




Acesta e un proiect de comunicare interna din 2000, facut pentru a dramatiza cum trebuie utilizat un formular - in care MobiFon isi pusese mari sperante in ceea ce priveste descatusarea feedback-ului & colectarea ideilor angajatilor sai. Fiecare rubrica din formular a avut un poster dedicat. Acestea sunt executiile pentru rubricile “expected benefits” si “description of current situation”.

2 comentarii:

Anonim spunea...

voi nu ati facut prea multa carte la viata voastra, asa-i?
ca prea dispretuiti tot ce tine de research si statistici. mai urechisti voi de fel, credeti ca tot ce intuiti voi se aplica si maselor de consumatori.
hai, sictir.

un respondent spunea...

Oare e nevoie de research sa determinam domeniul in care lucreaza anonimul de mai sus? Cred ca nu. Dar cred ca el (desi e foarte probabil o "ea") ar avea nevoie de un research care sa ii spuna ca, de obicei, o parere exprimata pe un blog e mult mai eficienta cand e plasata sub post-ul la care face referire. Altfel sunt foarte slabe sansele sa fie citit si/sau inteles. Pentru eficienta viitoarelor interventii, ii sugerez sa organizeze un focus group in care sa se discute aceasta problema.