Da!

marți, septembrie 08, 2009

Pentru ca ‘89-le nostru a cam inceput cu ’79-le lor.

Un job proaspat iesit din dtp – primele executii din primul flight al unei campanii outdoor / indoor pe care am facut-o pentru Institutul Polonez (care, la randul lui, face “channelling” pentru alte ministere si organizatii poloneze implicate).

De ce ne-am varat? Poate pentru ca e mai “refreshing” sa lucrezi pe aniversarea altora decat pe a ta. Oricum, pentru <<20 de ani de la decembrie ’89>> suntem convinsi ca are cine sa bage, slava Domnului. Si pentru ca e oricand o placere sa bagi pe poze misto, facute cu gaz in nari si bastoane pe spinare, fara picior de "hair & make-up" in preajma. Sau sa brodezi grafic plecand de la faimosul logo al Solidaritatii.

PS: Credeti oare ca polonezii aparent se scot mai bine din criza azi tocmai pentru ca in prealabil s-au agitat 10 ani in plus fata de noi? (care de fapt ne-am agitat o singura saptamana)



2 comentarii:

Anonim spunea...

Am si eu o intrebare : Aceasta campanie(outdoor / indoor), in ce tara o sa fie promovata, sub aceasta forma?

Cara

serban spunea...

toate vor aparea in romania, prin statii de metro, zoom tv, cocor channel, etc. poate si presa, dar depinde de bugete & bunavointa - ca nu sunt "de portoroz", sa le dam o singura data in b24 fun si basta. ar fi cul ca lumea sa le si vada.