Da!

joi, octombrie 30, 2008

Cea mai buna activare cu flyere din Bucuresti. Ever




E un spot la ZAPP cu un 25 - 30 yrs old care cere de nevasta toate fetele 18 - 25 yrs old dintr-un club. Le plimba pe la nas o cutiuta rosie cu o verigheta. No biggie, am vazut si Zapp-uri mai mirobolante. Insa tipa imbracata in mireasa e BTL-ul pentru promotia asta care n-are un TV senzational. Impartea azi la 12, flyere cu oferta in fata la Coltea.
Pai, bine gandit. Am vazut lume care se intorcea din drum ca sa vada ce da. Dupa care intindea mana si lua. Si nu-i venea sa creada ca nu-i reclama la vreun targ de nunti. Si nici vreo mireasa de la magazinul ala nasol de rochii, de pe Lipscani. Bine Gavrila, bravo Asociatii.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Aloelu! Ne scuzati! N-am comis-o noi nicidecum. Ultimul noastru triumf a fost campania cu show-ul TV. In cazul mentionat de Dvs., altii sa poarte laurii victoriei,
Asociatii, ca Gavrila e plecata la masa.

Anonim spunea...

"Puuuşca şi cureaua laaatăăă!"

Campania cu flyere e de la Vitrina, să trăiască naşu' mare. TV-ul cu "Vrei să fii soţia mea?" nu noi. Deci noi doar BTL-ul.

Iar acum poftiţi la masăăă!

Haştetepe două puncte sleş-sleş economie.hotnews.ro/stiri-telecom-4985171-zapp-imparte-abonamente-gratuite-celor-care-casatoresc-1-noiembrie.htm

Anonim spunea...

Pe mine ingerasul m-a nimerit intr-o zi proasta si l-am evitat. Sau pur si simplu reflexul meu de a ocoii distribuitorii de flyere e foarte puternic. :P