Da!

joi, noiembrie 29, 2007

Cu 25 de ani inainte de Dobrin.



Anul asta se fac 25 de ani de cand a dat coltul unchiuletul nostru, al tuturor, care ne-a dat o paine si ne-a facut sa credem ca asta poate fi o meserie onorabila. O meserie care te poate implini, o meserie pe care poti sa o faci si stand drept si nu doar aplecat, cu chilotii in vine. Primul om din advertising care a crezut ca mai conteaza si destinatarul, nu doar expeditorul. Si singurul om din biznis ale carui panseuri sunt valabile 100% si 50 de ani dupa (spre deosebire de impostorul ala de Ogilvy) – poate pentru ca Bill Bernbach se baza strict pe bun simt, adica ceva rar dar care nu expira niciodata. Un fel de Dobrin al advertisingului mondial, numai ca asta nu machea atat de tare. Sunt curios cati dintre baietii din DDB mai stiu de la ce vine “B”-ul din numele lor si daca au sa-i faca parastas anul asta. Oricum, vorba aia, “vesnica pomenire”.

2 comentarii:

wealldo spunea...

baietii din ddb isi aduc aminte. fetelor o sa le aducem noi. aminte.
spor!

Anonim spunea...

Eh postul asta chiar mi-a placut. As da jumate din imparatie si mana lu nevasta-mea de sotie sa lucrez cu BB o luna, de la 9.00 la 17.00. El nu baga dupa 5 ca avea familie acasa...