Da!

joi, iulie 28, 2011

Doua, sa le zicem, premiere.

Craciun a dat dovada de profesionalism, ce altceva, cand a imbracat o rochie de seara ca sa livreze insighful copy pentru un client care se adreseaza "sexului frumos".


A doua premiera ar fi ca Gologan a facut cinste de ziua lui. Cu tortul pe care l-a primit cadou de la ING si cu bautura pe care a pus-o la bataie Staiculescu.


vineri, iulie 22, 2011

El sigur e un Master Yoda. Noi inca mai oscilam intre Young Jedis si un grup compact de "vaderi".


Asta, referitor la intalnirile pe care le avem cu Iashido, in care Maestrul impartaseste din experienta si knowledge-ul Dumisale.

luni, iulie 18, 2011

Oana cu scurgerea laterala.


Peste ani si ani de zile, stilul asta va fi cunoscut drept “layout 2011”. Produs pozat generic si pus pe fundal monocolor, pret cat produsul de mare, headline cu rima schioapa. Umorul cat e, doar involuntar

vineri, iulie 15, 2011

“La cine te-ai asigurat?” “La aia din Guinness Book.”


La ultima intalnire din Opera Center cu mult-iubitul si stimatul client ING am remarcat in sala o diploma mai neasteptata. Mi se pare un diferentiator excelent fata de competitie: “Da, dar noi suntem singurii care am emis o polita de asigurare de 9 metri!” Now beat this.
(ce nu stim insa e daca polita avea 9 metri "pe lat" sau "pe inalt")

joi, iulie 14, 2011

Nu rupe daca esti genul sensibil, care vede viata strict in roz.


“Asigurarea suplimentara pentru afectiuni grave” a avut dreptul la o brosura suplimentara, destinata asa unui subiect grav. La care Rafaela a avut ideea ca lucrurile mai “heavy” sa nu fie accesibile decat daca ai stomac pentru ele. De unde paginile nedesfacute on purpose din brosura. Deci daca intr-adevar vrei o lectura neplacuta despre cancer, encefalita, Alzheimer si Parkinson, ai un perfor de rupt intai.

miercuri, iulie 13, 2011

True, true.


Remarcat pe antebratul unui “comic de-an picioarelea” in vizita prin agentie. In loc de versete obscure in sanscrita, mai bine asa. Si oricand un vizual bun pentru un slide dintr-o prezentare de tip Marketing 360 sau alte d-astea.

marți, iulie 12, 2011

Curaj moderat.


Dupa cum sublinia dl. Pascuci, cd-ul lui ADDV, cineva a avut minimul curaj sa puna copy-ul pe fundal negru. Si sa ia un font mai “fotbal american”. Dar vagul curaj s-a oprit aici. La copywriter n-a mai ajuns deloc.


Iar aici vedem ca aparent oamenii care au printat A4-urile care indica drumul catre testarea de doping s-au gandit si la boxerii care sunt adusi pe brate, KO, cu capul in jos; sa poata citi si ei saracii.