Blatul subtire cu agentie se tine.
Some stuff we did for Jerry’s; cum ar fi de pilda stampilele pentru pizzele din editia “limitata & numerotata”.
Artwork pentru gaselnita lui Jerry – desertul din pizza, adica “pizzert”.
Propunere de facelift pentru logo-ul lor, neschimbat din ’97. Toate astea iesite din manusitele d.rei Alexandra Mirzac. (Fochist de copy, Bianca Oana; “client liaison” – Jasmina AlQaisi)
Ilustratii pentru promovat pe box-topuri lansarea “app-ului de pizza”.
Si apropo, daca v-ati intrebat vreodata cum arata misteriosul domn Jerry, tocmai am spulberat secretul:
Bonus, au fost sponsori la DreamHack si InternPaul le-a facut web-bannerele pentru eveniment.
Si, sub influenta generoaselor cantitati de Jerry’s primite festiv in agentie i-a mai alunecat manuta si pe alte chestii:
Iar cand Alexandra era in binemeritata vacanta, a inscris si Soimulescu, cu ocazia serbarii a 50 000 fani ai Facebook-ului lui Jerry.
4 comentarii:
"Finalul fericit"?
"Un plus de energie pentru urmatoarea runda"?
OMG!! Total neinspirat.
Ai si tu dreptatea ta. Dar de la "nimic" la "ceva" exista niste (multi) pasi intermediari. Ca sa urci la 4 tre sa treci intai pe la etajul 1. Ideea e sa nu stai prea mult acolo.
Un plus de energie, ca de la Prigat? ;))
Pizza de la Jerys este extraordinar de gustoasa.
Trimiteți un comentariu