Da!

luni, decembrie 24, 2007

Serban a avut o idee

S-a gandit ca daca pe Mircea il cheama si Craciun, si daca tot e fericit la Headvertising, poate ca anul asta am putea sa-l facem felicitare. Gologan avea deja o serie de poze cu Craciun in ipostaze vesele (intentiona sa-l tipareasca pe o serie de scrumiere limited edition), asa ca Octavian Viorel (tipul usor complexat, cu ochelari de soare) a putut sa toarne-n layout spiritul sarbatorilor. Mentionam ca mecanismul de expediere al cartilor postale nu este prin curier, ci prin Posta Romana. In concluzie, pentru a va da seama daca ati primit un “Craciun original”, verificati pe verso. Trebuie sa aiba scris de mana si timbru cu stampila. Happy Christmas!


Probleme de sezon

Am aflat de la o sursa sigura ca in perioada sarbatorilor de iarna lipsa de inspiratie cand vine vorba de compus mesaje pentru felicitari e la fel de prezenta ca lipsa locurilor de parcare. Asa ca n-am gandit sa dam solutii pentru ambele probleme intr-un singur direct mail.
O oferta buna la smart fortwo insotita de un set de cinci felicitari gata completate cu ganduri bune pentru cei dragi.









Ceea ce va dorim si voua.

vineri, decembrie 21, 2007

Un nou prieten

Am citit de mult un articol in care cineva ne acuza ca folosim prea des ilustratia in munca noasta. Nu stiu daca e asa, da' cu siguranta nu o vom folosi mai putin acum ca am decoperit-o si pe Livia.

Pana acum am facut impreuna felicitarea pentru UniCredit:





Felicitarile smart:




Si o mapa pentru bonurile cadou date de UniCredit pe care din pacate n-am mai reusit sa o obtin pentru blog acum cand toata lumea a plecat din agentie in vacanta de Craciun.
(pun aici o varianta mai putin evoluata)


Azi, 1.001.566 de viitori pensionari


Acest automobil de provenienta coreeana, in trei cilindri, cu un consum mediu de 5 litri la suta, face parte din campania intergrata pe care am livrat-o ING-ului in vara. Actibildurile, mai exact, alaturi de aprox. alte 50 executii, au alcatuit un frumos 360 de grade, asa cum zic marketerii ca e bine sa faci, cand se ridic’ cu microfonu’ n salitele din Hilton. Masina este a unui flecs (persoana solvabila, care presteaza contra comision, servicii de pensionare pentru un fond de pensii). Pe care il apreciem pentru folosirea corespunzatoare a materialelor publicitare din dotare. Ridicati miinile-n picioare pentru 0-7-22-391-082, yo!

Dar avem si noi Kyle MacLachlan, aici, in Romania

Dupa o “emisiune concurs”, un soap cu Silviu Geamanu. La inceputul lunii am mai bagat o mana de cocs la campania ING de pensii, pentru o victorie detasata la anu’, pe 17 ianuarie, cand ia sfarsit cea mai lunga batalie de bugete si concepte pe care a vazut-o calupul publicitar. Sub egida empatiei si informarii, cinci spoturi fara cap si coada, vor rula pana pe 17 ianuarie, in casuta ta cu Dolce-n ea. Si pentru ca e serial si nu spot, n-am facut vreun asigurator-transformer, sau vreun nene care citeste gandurile la lume nacajita. Consultantul ING e mai Chuck Norris. O mai da, dar mai si ia. Grand total, ca-n viata. Bine, Jude. Bine, ING.









joi, decembrie 20, 2007

Stiati ca...



... asa arata locul de munca al lui Craciun? Cuverturocovorasul cu ciucuri de inspiratie orientala e spaga catre invatatoare a unui elev. Lipsa crasa de etica in agentia care a dat lumii campania "prima spaga". Dar e oare Craciun fericit? E, asta veti afla in curand, prin intermediul postei, Sau pe blog, dar mai incolo putin.

miercuri, decembrie 19, 2007

Globlego.


Andrei a agatat si el in brad ce stie si el mai bine. O idee de repetat la anul, la o scara mult mai mare si eventual cu mai multe culori. Desi, daca ne gandim mai bine cat costa o cutie de Lego, o idee mai cost-effective ar fi sa agatam rosii in brad. O caserola, doua, de la Billa si treaba-i gata. Si dupa 2-3 zile merg la salata.