vineri, februarie 24, 2012
Colectia toamna–iarna 2011 – IV
Iarna asta i-a priit.
Cum e si normal, Craciun e nascut – ati ghicit – in decembrie. De aceea, omul nostru parca infloreste in décor hibernal; am ales deci pentru dumneavoastra 3 instantanee recente cu faimosul nostru “redactor publicitar” (cum e denumita meseria dansului in Codul Clasificarii Ocupatiilor din Romania): imbracat, in agentie / imbracat, in Piata Universitatii / dezbracat, in zapada.
Hotaraste-te, esti ilustrator sau director?
Dupa ce si-a servit un “con-sangean” cu o coperta de carte, Gologan si-a facut pana la urma damblaua si pentru clientul Tax House.
Pe care l-a procopsit cu o carticica in care sa explice in glumite vizuale la ce naiba sunt dansii buni si in ce cazuri sa ii chemi; ca e mult prea complicat sa o faci in legaleza de biznis.
Deci daca va seaca zilnic la bulbul cefalo-rahidian din cauze de taxe si impozite, apelati la dansii; adica la TaxHouse, nu la Gologan – el cel mult va poate desena ceva pe coperta dosarului pentru Administratia Finantelor Publice, si nu stiu daca asta va doriti.
joi, februarie 23, 2012
Suprematia lui Bibendum.
Rockenrollerii nostri tocmai au luat pitch-ul facut pentru lansarea lui Michelin Primacy 3. Adica o anvelopa care cica-si rupe pe genunchi concurenta in materie de distanta de franare “pe udeala” si stabilitate in viraje, tot pe asfalt ud. Bloggeri si ziaristi, romani si bulgari, nu uitati sa va puneti centurile – si nu mancati prea mult inainte, repetam, e vorba de testat “distanta de franare”.
miercuri, februarie 22, 2012
“Agentia care a facut Profi” – sa fim noi oare aia?
Dl. Iulian de la Ad Players stie “pe surse” ca noi am facut spotul la celebrul ulei. “Comunitatea” s-a scuturat dezgustata la auzul dezvaluirii. Dar totusi – in caz ca e adevarat - care ar fi problema?
Ingrozitoare nu e respectiva reclama, ingrozitor e ca lumea nu isi da seama ca restul de reclame gri si insipide de pe post sunt – in esenta - mult mai proaste decat Profi. Dupa cum opina recent un nene misto cu cartea de munca la Wieden+Kennedy, “we’re in the attention-getting industry”.
E, Profi ne-a atras atentia? Ne-a cam atras-o. Restul de reclame ne-o atrag? Pai, si atunci care e reclama buna si care e aia proasta?
“Da, dar brandul…!!!” - vor urla imediat pudibonzii din marcom. Care brand? Era vorba de o mega-oferta pentru cel mai ieftin ulei de la un discounter – care brand?