Pentru would-be interns-ii prea nerabdatori.
Acu, ca s-a terminat si Scoala ADCRO si s-a inchis si “admiterea” la mucenicii nostri, ce sa faca un tanar student pe care il strang chilotii sa se agite in sensul asta acum si nu mai incolo, la vara sau la toamna?
Pai, avem un semi-pont, vandut de alde Voluntari pentru Idei si Proiecte - in curand se termina si inscrierile la o chestie care se cheama Impact Marketing School si pare un fel de boot-camp vis a vis de cum e marketingul “pe bune”. 2 speakeri pe zi, faci briefuri, rezolvi briefuri, workshop-uri, training-uri, tot tacamul. Ba chiar la propriu, avand in vedere ca iti dau si casa & masa (da, au doi sponsori mari, de aia)
Indivizii admit 25 de studenti care au senzatia ca stiu cu marketingul (adica incepatori avansati, nu incepatori-incepatori) si ii cazeaza pe toti 10 zile la un loc – deci chiar si bucurestenii au un bun motiv sa fuga de acasa. Se intampla de pe 9 pe 18 aprilie si mai multe legate de asta gasiti pe marketingschool.ro.
(e asta un plug de PR nenorocit pe blogul nostru? Da si nu. Da, adica am zis ca daca luam la RoBlogfest, vom face 2 exceptii anuale de la regula noastra cu “fara publicitate pe un blog despre publicitate”. Si nu, adica chiar vrem sa mai scadem presiunea de cereri de internship deviind energia studenteasca si pe alte proiecte interesante din domeniu. Si credem in continuare neabatut in orice initiativa care are bunul simt sa iti ofere 30 de mese calde)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu