„Bine ca esti tu destept” in departamentul de marketing
ING a spus da anul trecut la propunerea de calendar pentru „operatiunile de marketing” care ajung la clienti si non-clienti. Sau, mai clar spus, le-a suras ideea de a vedea cu ce-i fac target-ului capul calendar de-a lungul unui an. Solutia noastra, ilustrare ad literam a expresiei, a fost livrata de curand in Opera Center. Speram sa bata la diferenta mare de puncte, timing-urile in Excel, prezentarile ppt si orice alte solutii electronice greoaie. Care necesita sedinte lungi, printuri pe A3 si research pe esantioane reprezentative.
Proiectul e din seria de initiative absolut necesare marca „Bine ca esti tu destept”. Asa cum, de curand, a fost si posterul cu toate stickerele de frcute de import, care au intrat in Sectorul 4 Berceni, in intervalul 12 martie 2010 - 3 februarie 2011.
Sau careurile de sudoku destinate meeting-urilor care incep bine, dar continua teribil de prost.
Mereu insotite de un set de doua creioane. Unul pentru stangaci. Altul pentru dreptaci.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu