Da!

luni, noiembrie 22, 2010

De ce nu am mai postat?

Nu ni s-a mai intamplat niciodata sa avem 2 saptamani de seceta absoluta pe blog. De unde ipotezele voastre, de unde acest raspuns disclaimator. Se dovedeste a fi destul de eronata teoria conform careia nu mai postam pe blog pentru ca facebook-ul nostru poate face cam acelasi lucru (la cum vedem noi treaba, fb-ul ar trebui sa fie un fel de “BBC News” al agentiei iar blogul un fel de “The Guardian”, ha-ha, pastrand proportiile, evident)


Dupa cum vedeti mai sus, de postat n-am mai postat din cauza de licitatii. Multe-multe-multe licitatii. Publicitatea noastra pare un fel de hipodrom urias cu zeci si zeci de serii de cai - de fapt, nu cai, ci ogari. Care se fugaresc cu limba scoasa dupa un iepure de plastic, iar si iar. Cam asta am facut in ultimele saptamani.


Si cum nu prea poti arata nimic inainte de “anuntare” - din motive evidente - nici noi nu prea am avut ce pune pe blog. Si n-am mai avut nici energia necesara ca sa scornim alte subiecte. Nu prea poti face asta dormind in scaun “post-predare”.

Niciun comentariu: