Da!

vineri, noiembrie 05, 2010

Cautam un copy care sa le cam stie pe toate. Ala eu, ala eu?

Asa ca daca ai de aratat doar multe necontractate si posm-uri la margarina, nu te arunca instant sa ne dai mail. Da mail insa pe office@headvertising.ro daca ai de aratat si ceva campanii in care ai avut si TV. Si net. Sau vreun eveniment de lansare. Da-ne mail daca nu esti inca total blazat de criza si clienti. Si mai ai chef sa faci ceva, nu doar sa schimbi agentia cu una care are mobila 'la comanda' si un blog cu post-uri uneori witty.

12 comentarii:

Suntcalm? spunea...

Pfff, alții care știu să facă angajări.

un prieten spunea...

de juniori nu aveti nevoie? am o cunostinta care are o verisoara care are un prieten care ar vrea sa fie junior copy la voi.

Anonim spunea...

ma gandesc ca ar fi anuntat daca ar fi avut nevoie.

Anonim spunea...

nu stiu copy, stiu doar paste.

Anonim spunea...

si care sa nu scrie gunoaie ca "marea ieseala" de la reclama aia la net

Bogdan-Nu ala... spunea...

ce de (g)lumeee!!! Astia vor un copy "de criza"si voi dati buluc cu sfaturi si poante"de cunoscatori". serban cred ca e gata sa va cheme la interviu numai ca sa se fereasca de voi pe strada, dup-aia...
scrie,frate, un anunt din ala de mogul: bani si faima, un biznis care renaste, program de voie, clienti la alegere.Faci ce vrei si cistigi si bani! Avem si internet gratis!

Anonim spunea...

@Bogdan
Pai, in primul rand, daca suntem pe blog, inseamna ca ne e simpatic. Si daca cineva iti e simpatic si nu ai cu ce sa-l ajuti, poti macar sa-l tachinezi. Apoi chiar prin ton anuntul isi atrage commenturi uneori witty. Sau, ne comportam ca vulpea din fabula. Aia cu strugurii. Now does it make some kind of sense?

daisy lowe and partners spunea...

@bogdan: nu ai umor
@anonim: nici tu

Anonim spunea...

Apropo, cum merg angajarile? Ca suntem atatia anonimi care urmarim blogul. Ceva gen: "News Flash: Am primit 57 de cv-uri. 12 sunt bune, am chemat 8 oameni la interviu. Toti sunt nasoi. Inca nu ne-am pierdut speranta."

radu spunea...

"...Sau vreun eveniment de lansare."

sa inteleg ca a dat si pe la voi foamea si va apucati de BTL? maine poimaine faceti pitchuri pe party-uri de craciun a le nush carei companii. de asta zic eu ca nu inteleg de ce patronii de agentii vor cu tot dinadinsul sa castige multi bani. eu daca as fi "owner" de agentie, as fi mai mult decat fericit sa castig cat un salariu bun de art sau copy (pana in 3000 de euro) dar sa fac numai lucruri care imi plac mie si fara compromisuri. de ce nue toata lumea ca mine?

radu spunea...

* nu e... (scrisesem gresit)

Suntcalm? spunea...

@radu - Nu-s ca tine, dar sunt cu tine-n ideea asta :)