Da!

luni, iunie 14, 2010

Cateva restante

Desi pledam anti-focus, ne-am trezit cu o comisie de moderatori de la Adobe, care a tinut foarte tare sa discute despre programele lor cu persoane in cauza. Mizam pe o interpretare stiintifica a rezultatelor, si nu una hormonala, de marketing. Adica speram sa schimbe ceva nu pentru ca a carait Solidoxx sau pentru ca Soimulescu tinde sa acapareze discutia. Ci din cauza ca or avea si vreun cantitativ in spatele "imbunatatirilor".


Din nou la Cluj, din nou la pitch, acum la cealalta marca mare care n-are birouri in Baneasa. La Farmec si, mai precis, la Gerovitalul din Farmec. In imagine, doi domni unsi cu toate alifiile.


Reluam seria de marci pentru care am lucra, cu ocazia intoarcerii din Istanbul a familiei Soimulescu, prin bunavointa careia am primit la redactie o pastila de Gripin. Arata misto si e ce pretinde ca e. Un medicament impotriva gripei. Testat pe cobaiul Gologan, amator de asemenea lucruri derizorii.

Un comentariu:

Marius Zaharia (Adobe) spunea...

Ne bucurează că estem celebri pe blogul Headvertising. :)

Facem și cantitativ la Adobe, nu numai calitativ, dar până acolo mai e. Plus, calitativ la noi este diferit de focus group, în accepțiunea sa clasică.