Explicatia crizei, condensata intr-o reclama.
Tot ce a fost in neregula cu bancile si modul in care au acordat creditele in ultima vreme – altminteri, exact motivul pentru care s-a creat criza sub-prime – este sintetizat in aceasta executie care ne-a bantuit ziarele. Exact pentru ca s-a aruncat cu bani in imbecili cu planuri din astea se intampla tot ce se intampla acum in lume.
Stim foarte bine ce e o exagerare publicitara, insa exact despre asta e vorba – ca nu prea a fost nici o exagerare publicitara; daca mergeam sa cerem bani, pe bune, pentru un cabinet stomatologic de broaste, am fi primit.
5 comentarii:
hai nu va mai umpleti de cacat atata, ca datorita voua a ajuns lumea sa stie de creditu' pt orice
nu comentez ideea mesajului tau, domnule anonim, tin sa mentionez ca trebuia sa folosesti "din cauza" nu "datorita" pt a-ti exprima corect ideea :).
in alta ordine de idei, era previzibila criza economica iar gresala este a clientului nu a omului care executa reclama :).
lalala, 'datorita' implica prezumtia de vinovatie, unlike 'multumita'. nu e nici neutru, ca 'dat fiind ca', nici pozitiv ca 'multumita', e pur si simplu imbalsamat in conotatii negative. deci mai multa atentie la neatentie, okei?
vad ca mi-ati cenzurat postul in care ii aratam lui 'lalala' diferenta semantica intre 'datorita' si 'din cauza'. bravo.
daca l-am cenzurat l-am cenzurat din gresala.ca n-avea nimic cenzurabil.
Trimiteți un comentariu