Da!

marți, aprilie 15, 2008

Semi-“User Generated Content”

Prima data propusesem o campanie bazata integral pe “povesti de la consumatori” acum 3 ani, in pitch-ul de la Bergenbier. Pe care l-am pierdut, clientul avand mari dubii vis a vis de complexitatea & fezabilitatea unei campanii bazate pe maxima interactivitate cu propriii clienti.

A castigat Leo, care a propus un lucru mult mai simplu: Naumovici. (desi, ceva-ceva urme am lasat, vis a vis de aplecarea mai recenta catre “interactivitate cu consumatorul” manifestata in Ziua Barbatului – e discutabil, evident, dar lasati-ne in paranoia noastra…)

Trei ani mai tarziu, iata-ne oarecum implinindu-ne damblaua, pentru Untdelemn de la Bunica. “Oarecum” pentru ca spotul de fata nu se inscrie intr-un efort mult mai larg de comunicare a marcii, cum ar fi trebuit sa fie la Bergenbier.

Spotul “Bunica” este asa pentru ca este o imbinare a utilului cu placutul - adica este simultan si premiul pe care l-am promis castigatorului concursului de povesti desfasurat in scoli, si un spot normal de promovare al uleiului Bunica. Si totodata, nu c-ar fi vreo mare inovatie mondiala, but still, probabil primul spot clar “UGC” din Romania.

Ma rog, semi-UGC, pentru ca micul nostru ‘copywriter’ nu e chiar consumator – poate maica-sa sau bunica-sa. Insa e un baiat mai degraba interesant & precoce. Check this out: http://www.mantaedy.info/ . Nu c-am fi stiut la vremea cand l-am ales din vraful de scrisori.

Mai jos spotul final si poze cu moasa-sa Rafaela “on the set”.






3 comentarii:

Anonim spunea...

Inca un "i" pe la sfirsitul ultimului paragraf. Propriii, care este.

Anonim spunea...

fara suparare, leo a faurit ziua barbatului si acum pare ca lucreaza sa fie zi libera legala.
mi se pare o ranchiuna fara rost invocarea piciului bergenbier.

in aceeasi logica rautaciosa voi reciclati o idee pierzatoare de acum 3 ani, in timp ce ei incearca sa faca o lege pentru barbati.

Anonim spunea...

sa ma pis pe legea lor!