Da!

joi, martie 06, 2008

Rezultatele pe NITRO sunt excelente: campania a trecut complet neobservata

Asa cum am vrut. Pentru ca, in runda a doua de campanie la Dodge Nitro nu am mai facut publicitate. Am scris niste articole in reviste de scandal si am facut o revista de paparazzi online, pe care am promovat-o cu bannere de “Fitze Magazin”. Nimic conform cu brand book-ul. Am renuntat la reclame dintr-un motiv care noua ni se pare evident de foarte multa vreme: nimeni nu-si cumpara presa ca sa vada ce machete “witty” au mai aparut. Si nimeni nu intra pe net ca sa fie bombardat cu “avantaje client”. Ne-am bagat in seama pe partea de content. Iar cum Nitro e genul de SUV care prinde foarte bine la un target care iese la cafenele din Herastrau & Dorobanti, am mers pe conventia de tabloid.





Multumim pe aceasta cale revistei Story, care ne-a refuzat articolul pentru ca nu se deosebea de restul continutului. Am luat-o ca pe un compliment. Pentru ca, asa cum bine au observat “colegii” din redactia Story, fiecare macheta a tinut cont de layout-ul revistei sau ziarului in care a aparut. 10 cu totul, “difuzate” in Monden, Ciao, CAN-CAN, Libertatea, Click si Star. Si scrie accordingly.

Cat despre rezultate, deocamdata avem statisticile pentru www.cinearenitro.ro. Nu ne pricepem foarte bine la interpretat numere, dar ni s-a spus ca 71.541 de vizitatori intr-o zi, nu-i de colea. Foarte multi de la Petrom si de prin multinationale. Din target, deci.






Ca sa fie revista “serioasa”, am lucrat si niste publicitate clasica, pentru niste marci care speram sa apara.



Individul cu ochelari si barba de psihanalist este artu’ nostru, Soimulescu. Fotografiile au fost “furate” cu doua aparate din agentie, setate pe web-resolution.



Click aici, ca sa nu va mai chinuiti ochii cu capturi.

3 comentarii:

Anonim spunea...

nitroglicerina campania, bravos!

Felipov spunea...

excelent.

costel spunea...

foarte tare
bravo
mai analist financiar ce esti