Aproape zilnic vad outdoor-ul asta si zilnic imi creste tensiunea.
Doctorul mi-a recomandat, ca tratament alternativ, sa sui pe blog
acest print la Champions, facut acum 7 ani, in 2001. Sper sa ma ajute
si sa imi fie mai bine dupa asta.
PS: in cinstea meciului de aseara al lui Fenerbahce, iata inca o executie din campania de acu’ sapte Champions Ligi.
miercuri, martie 05, 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
4 comentarii:
again, guys, nu vad nicio legatura intre cele doua, in afara de faptul ca folosesc o furculita pt a exemplifica doua lucruri complet diferite...
ar insemna ca toate ad-urile auto care folosesc soseaua sunt copiate unul dupa celalalt.
F tare. Bafta.
Executia in sine...fotbal american versus "rock on". Aici (la Hard Rock in Manchester) are si un headline care omoara outdoor-ul cu totul: "You know where to go".
ce inseamna, domnule, sa ai orizonturi culturale virgigne: in cazul hard rock cafe e semnul rockerului impotriva 'deochiului'; in cazul super bowl-ului, e niste buturi de folbal american
Nu e cine stie ce ad, dar avem de a face doar un element vizual comun.
Ideea e diferita.
Nu le iau apararea celor de la Hard Rock... mai ales ca astepti in orele de varf chiar si 2 ore sa iti vina haleala.
Merde... logistica lor proasta doare mai tare, nu furculita de pe panouri.
Trimiteți un comentariu