Eu in casa nu va dau drumu
Dupa IKEA, un nou advertiser se agata de clanta apartamentului 2 camere, dec., Berceni: Trenta Pizza. Imi place Trenta Pizza, prezint loialitate fata de brand, gasesc ca paesana cu blat subtire e capodopera gastronomica. Dar ma irita convigerea asta ca lumea cumpara mai multa pizza, daca in prealabil ii baga cineva un ad pe gat, in cel mai nepotrivit loc si in cel mai nepotrivit moment. Presupun ca “publicitatea pe pres” se va extinde, dat fiind ca foarte multe blocuri au usi slobode si locatari cumsecade. Iar cel mai tare ma ingrijoreaza un posibil step 3 in aceasta meschina lupta de persuadare.
Aud interfonul sunand la 7 dimineata, intr-o sambata, si aud vocea de salesman fara somn de la parterul blocului: “Alo? Buna ziua. Nu ma cunoasteti, aveti o parere proasta despre meseria mea, si tocmai v-am sculat din pat. Dar nu inchideti. Pentru ca, si sunt sigur ca asta nici nu v-a trecut prin gand, reprezint interesele unei marci cu nume stupid, de care nu ati auzit niciodata. Ca sa va cresc un pic interesul, va mai spun ca aceasta firma comercializeaza produse inutile, care se strica repede, si costa incredibil de mult. Asa ca, daca nu va cer foarte mult, as vrea sa urc pana la dumneavoastra in casa, in scopul de a va plasa sub perna o reclama publicitara deosebit de neinspirata. Acceptati?“
Un comentariu:
De asta e bine sa ai balcon + o galeata cu apa pregatita.
Trimiteți un comentariu