De "Noaptea Agentiilor", Head te cheama la "Noaptea Promotionalelor".
La adresa "epicentrului creatiei la varf", adica pe Uranus 150, pe langa muzica de pe youtube si bautura la sticla si pet, musafirii agentiei vor avea parte si de super-mega-nemaivazut-de-aberante promotii cu "material" de la clienti.
Serban Alexandrescu - ofiterul de presa al evenimentului din Headvertising - sustine ca "tricouri, sepci si alte articole branduite din camarile marcilor pentru care lucram vor putea fi castigate in urma unor probe deloc usoare, la care participantii trebuie sa fie suficient de destepti si de treji ca sa plece acasa cu ele. Tin sa mentionez de pe acum ca la cel putin doua dintre probe este imperios necesar sa aiba o doza semnificativa de low self-esteem. Si mai avem o promotie la care cei care nu pot dovedi ca sunt autori ai unui blog de calitate indoielnica, n-au sanse nici macar sa se inscrie. Eventual, daca insista, ne gandim ca i-am putea baga in concurs daca reusesc sa compuna un catren din CNP-uri in mai putin de 5 minute. Vedem. In momentul de fata nu suntem tocmai siguri ca este o proba suficient de grea pentru un tricou c-un logo mare pe spate."
"Noaptea Promotionalelor" de la Headvertising incepe la ora 20. De incheiat, deocamdata nimeni nu poate stii cand se incheie. Eventual ar putea fi si asta o proba de concurs.
8 comentarii:
Imi place , ai talent omule!Prin asta ti-ai mai castigat un cititor, bafta si la cat mai multe articole!
attending!
"nimeni nu poate sti"
copywriteri si ei, de unde sa stie sa scrie. ei rid de copiii de la bac, dar fac greseli de absolventi de grup industrial scolar
Ce se intampla? Scrieti tot mai rar. Aveti mult de munca, sau nu se mai intampla nimic interesant? Sau ati trecut pe Facebook?
Pare interesant evenimentul dar eu tot nu am priceput cu ce se mananca acest eveniment. Se refera doar la materiale promotionale ?
Interesant proiectul
subscriu , dar nu uitati ca vin alegerile si astia dau pe gratis pixuri, sepci, fulare !!
Trimiteți un comentariu